Stedenreis Krakau 24 september

1 oktober 2017 - Naaldwijk, Nederland

Op zondag 24 September stonden we heel erg vroeg op Shiphol met z'n allen. Daar stonden we te wachten totdat we konden inchecken. Na het inchecken moesten we door de Douane en moesten we anderhalf uur wachten voor vertrek. We hebben met z'n allen bij La Place gezeten en daar gewacht totdat we konden vertrekken. Eindelijk, het anderhalf uur was voorbij en liepen we gezamenlijk naar onze vertrek-gate en checkte we in met onze vliegtickets en de vliegreis kon beginnen! Nadat we geland waren in Katowice gingen we gelijk met de bus naar het hostel ik Krakau (pinkpanthers hostel). Toen we daar waren aangekomen hadden we onze bagage in het hostel achter gelaten. Direct nadat we de bagage in het hostel hadden afgeleverd gingen we naar Schindler's museum en hebben we daar een rondleiding gekregen. Ik vond dit museum heel boeiend en leerzaam maar het was niet zoals ik het verwacht had. Omdat het over de Tweede Wereldoorlog in het algemeen gaat en niet alleen over Oskar Schindler. Die avond hebben we bij de Italiaan gegeten, die waren vergeten dat we met 30 man kwamen eten. Uiteindelijk hebben we heerlijk gegeten.