Stedenreis Krakau 27 september

1 oktober 2017 - Naaldwijk, Nederland

Op woensdag 27 september zijn we rustig opgestaan en hadden we lekker ontbeten. Die ochtend gingen we naar het Ojcow National park. We hebben daar gewandeld door de bossen en zijn we door een grot gelopen. Het uitzicht was prachtig en we hebben echt een behoorlijk stuk gelopen. Ook hebben we van een natuurlijke waterbron gedronken dasr en dat was lekker koud en fris. Ik vond dit National park echt super mooi met het zonnetje wat op het hele park stond. Na het National park kregen we weer vrije tijd, daarin hebben we een terasje opgezocht en hebben we wat gegeten en gedronken. Daarna zijn we nog wezen kijken op het marktplein. Na de vrije tijd zijn we gaan eten bij de Mexicaan en ik had fajita met kip. Zeker een aanrader als je ooit eens gaat eten bij de Mexicaan. Na het diner vroeg onze docent of we zin hadden in een Karaoke avond. Toen zijn we met z'n allen op 3 na, naar de karaokebar gegaan en hebben we de longen uit ons lijf gezongen! Het was een hele gezellige avond.